En början till struktur till konsertprogrammet

Jag har i alla fall bestämt mig för vilket innehåll jag vill pressentera.

Som det ser ut nu är det 5 olika avsnitt (5 olika färger)

 

Nyckelharpa (orginalkompositioner och arr av mig)

1. Åter till livet

2. Löftet

3. Tro hopp och kärlek

 

Low whistle/Tvärflöjt (orginalkompositioner och arr av mig)

1. Beginners walts

2. Ballad

3

 

Folksångensemble (nya arr för lika röster)

1. Kristallen den fina

2. Jag unnar dig ändå allt gott

3. Det underbara bältet

 

Orgel (nya arr av mig)

1. Nu haver denna dag (Britta Hellström spelar)

2. Delsbo brudmarsch (jag spelar själv)

 

Sång (orginalkompositioner och arr av mig)

1. Sometimes it’s too hard

2. Tutto cuore/Av hela mitt hjärta

3. Tillys sång

4. Gonna be alright (eventuellt)

 

bild från http://irishmusicalinstruments.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0