Hjälp med projektionerna

Min bror Anders har lovat att hjälpa mig med att köra projektionerna på konserten. Då känner jag mig trygg. Anders är en klippa. Han har också många bra idéer vad det gäller bild... han är ju inte fotograf för intet.

Det JAG funderar över är vart i lokalen man bäst projecerar, på vägg eller på en backdrop. Helst vill jag att det blir på väggen i kyrkan och att projektionen blir en del av rummet. Vi (Anders och jag) ska försöka kolla på Västlands kyrka nu i helgen. Anders tycker att det ska se så bra ut som möjligt i dokumentationskameran. Jag vet inte riktigt om jag håller med där. Jag tycker att det är viktigast med upplevelsen här och nu, på konserten, OCH att det ska se bra ut på dokumentationen. Undrar vem det är som får "ge sig"...

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0