Besviken

I början av april, allt för att vara ute i god tid, kontaktade jag producenten på KMH för att få hjälp med afffischer. Sen har jag väntat på att höra av henne... tog kontakt med henne igen i förra veckan för att kolla hur det går med affischerna och får till svar att hon har VB till formgivaren. Nästa söndag är det dags för konserten och inga affischer så långt ögat kan nå.

Har mailat formgivaren och jag hoppas att han/hon är klar senast i morgon. Annars blir det till att göra affischer själv också och den tiden finns inte på världskartan. Jag som började släppa lite på kontrollen... att inte behöva göra allting själv... Dåligt, dåligt, dåligt att andra människors handlande, eller rättare sagt brist på handlande, ska skapa negativ energi.

Det är tur att ja omger mig med männsikor som kan ställa upp så om det inte blir några affischer från KMH så fixar jag det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0